اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مؤسسه «اژدهای سرخ» فیلم جدید می‌سازد/ راستگو در راه ابریشم

حضور احمد راستگو کارگردان فیلم رزمی «اژدهای سرخ» در ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم راه ابریشم در کشور چین از ساخت فیلم رزمی جدیدتوسط این مؤسسه خبر داد.

مؤسسه «اژدهای سرخ» فیلم جدید می‌سازد/ راستگو در راه ابریشم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم  راه ابریشم با حضور چهره‌های سرشناس، فیلمسازان، هنرمندان و کمپانی‌های تهیه و پخش فیلم از سراسر جهان از ۲۲ لغایت ۲۸ مهرماه ۹۸ در شهر فوژو چین برگزار شد.

احمد راستگو کارگردان فیلم رزمی اژدهای سرخ به دعوت کمیته برگزاری در این جشنواره حضور پیدا کرد تا در بخش فرصت‌های تولید مشترک به معرفی پروژه جدید مؤسسه اژدهای سرخ  بپردازد. این طرح اکشن و رزمی جدید با موضوعی اجتماعی، رزمی مورد استقبال چندین کمپانی فیلمسازی و فیلمسازانی از چین و اروپا  قرار گرفت و مذاکرات اولیه جهت تولید این فیلم انجام شد.

 

احمد راستگو در مراسم اختتامیه به نمایندگی از کشورمان در مراسم اهدا جوایز حضور پیدا کرد.

فیلم رزمی اژدهای سرخ به کارگردانی احمد راستگو در اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم راه ابریشم چین در سال ۲۰۱۴ موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین فیلم از نگاه مردمی شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول